Jumaat, 31 Julai 2009

nantikan catatan pejalananku

1 ulasan:

  1. aku dah de kat k.l,,,,,,aku rase aku leh berjaye kat sni,,,,,,tp, 2 sume hanye la minpi aku,,,,aku prnah JATUH sejatuh-jatuhnye kat k.l ni,,,,,aku dah berputus ase pon,,,,aku dah ilang arah tujuan,,,,,,x tau lagi nak wat per,,,,tp, ALHAMDULILLAH tuhan ttp sayang kat aku sbb Dia telah kurniakan aku seorang teman yg amat memahami diri aku,,,,wlaupon aku dah JATUH yang teramat sangat smpaikan aku sndri dah pts asa, TEMAN yg aku dpt ni msh lagi ttp brdiri d sisi aku,,,,,TEMAN aku ni la yang pnjamkan seluruh TENAGA dan KASIH SAYANG dye utk aku kmbali bangon dan brsemangat semule,,,,
    aku skarang dah rase yg aku makin hampir dgn ape yang aku impikan,,,,kehidupan yang riang dan bahagia,,,hehehe,,,,,,ape2 pon, aku ttp BRESYUKUR yg TERAMAT sngat pd ALLAH yg MAHA KUASA sbb DIA telah berikan aku KEKUATAN utk aku bangon dr JATUH aku,,,,,,aku skrang dah kmbali berdiri dan BERJUANG agar aku xkan JATUH lagi,,,

    BalasPadam